Cart empty
Show Cart

Telefonszám: +36-89/512-596 E-mail cím: info@boller.hu

Termékkereső

el120901

Webáruház szállítási feltételei

Tulajdonos:  Böllér-Ker Kft.
Adószám:  14557237-2-19
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
E-mail cím a rendeléshez, reklamációhoz: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Cégjegyzékszám: 19-09-510988 vezetve a Veszprémi Törvényszék Cégbíróságán
Ügyfélszolgálati telefonszám: 89/512-596, fax: 89/999-673
Cím: Pápa, Külső Veszprémi út 40.
Bankszámlaszám:  Citi Bank Zrt. 10800007-60000000-10060001
Tárhely szolgáltató neve, címe: PolarSys Informatikai Bt.
Tárhely szolgáltató székhelye: 2634 Ócsa, Bethlen G. u. 7/A
Tárhely szolgáltató elérhetősége: 20/317-6087, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
A szerződés megkötésének valamint a szerződés nyelve: magyar


Az Üzletszabályzat tartalmazza azokat a kikötéseket és feltételeket, amelyeket figyelembe kell venni a weboldal használata során. A termék/ek megrendelésével a Vevő elektronikus úton szerződést köt az oldal tulajdonosával Böllér-Ker Kft.-vel (továbbiakban Gyártó) ezáltal kinyilvánítja, hogy teljes mértékben elfogadja az Üzletszabályzatban foglaltakat az oldal használatára, rendelésre vonatkozóan. A weboldalon megjelenített termékek kizárólag belföldi házhozszállítással rendelhetők meg. Jelen dokumentum, a megrendelések nem kerülnek iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Jelen szerződés a jobb felső sarokban történő nyomtatás ikonra kattintva nyomtatható vagy pdf formátumba letölthető.     


1. A regisztráció          
Felhívom figyelmét, hogy az interneten keresztül történő vásárlással Ön érvényes szerződést köt az adott termékre. A szolgáltatásom elérhető mindazok számára, akik az érvényben lévő, idevonatozó jogszabályok értelmében teljes cselekvőképességük birtokában vannak, nagykorúak, regisztrálták magukat és ezzel az itt ismertetett Üzletszabályzatot elfogadták. A regisztrációval a Felhasználó elismeri, hogy 18. életévét betöltött korlátlanul cselekvőképes személy, vagy 16. életévét betöltött kiskorú személy, aki rendelkezik a törvényes képviselője engedélyével. A regisztráció ingyenes, csak a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia:  


Teljes név:       
Cím (város, utca, hsz, emelet)    
Egyéb címadat (pl. kapucsengő) 
Irányítószám:
Ország:
Telefon:
Lehetőség van eltérő számlázási/szállítási címet is megadni, annak érdekében, hogy a teljesítés a lehető leggördülékenyebben történhessen.    
A regisztrációban rögzített adatokért a Vevő felelősséggel tartozik. A jelszóval és a megadott azonosítóval Ön már be tud lépni a rendszerbe. A Gyártó fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció kezdeményezését indoklás nélkül visszautasítsa, illetve az Üzletszabályzat megsértése esetén bármikor visszavonja. A Vevő a regisztrációban megadott adatait a felhasználónév/jelszóval történő belépés után a Felhasználói menüben bármikor módosíthatja.        

2. Bemutatott termékek          
A weboldalon bemutatott termékek a Gyártó kizárólagos tulajdonát képezik. Bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával valamint terjesztésével kapcsolatos összes jog fenntartva. A termék(ek) jellemzőit a konkrét termékre vonatkozó kép mellett lévő leírásokból, információkból ismerheti meg. Bár a lehető legnagyobb körültekintéssel járok el a termékek adatainak feltüntetésénél, hibákat én is követhetek el. Ha hibát talál valamelyik termék leírásánál, kérem, szíveskedjen jelezni a problémát. A fotó csak illusztráció. Készleten lévő termékekről legpontosabb információ telefonon kérhető.         

3. Rendelés menete

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 7:30 - 16:00 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelésüket, amely a következő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelt termékeket lehetőség szerint 3-5 munkanapon belül házhoz szállítjuk, de lásd 6.4. pont.
3.1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. 
3.2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "Tovább" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Mennyiség megadását követően a "Módosít/Töröl" gomb megnyomása után frissül a kosár tartalma. 
3.3. Belépési adatok megadása, illetve ha még nem regisztrált, most megteheti. A kosár tartalma nem törlődik.
3.4. Szállítási cím ellenőrzése és szállítási mód megadása.
3.5. Fizetési mód kiválasztása. Az alábbi fizetési módok közül választhat, ha webáruházunkból rendel:
Személyes átvétel esetén (pápai raktárban) készpénzben   
Utánvétes csomagküldés esetén a futárnak készpénzben

3.6. Adatok végső ellenőrzése és megrendelés jóváhagyása.

3.7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően azonnal automata visszaigazolást kap. Amennyiben az e-mailt a fiókjában nem látja, először nézze meg a Spam mappát. Ha itt sincs a visszaigazoló email, akkor a rendelése érvénytelen volt, nem történt meg, így vegye fel velem a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon keresztül.

3.8. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat végén van lehetőség. A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni. A Kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető is. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">címen.          

4. Szerzői jogok          
A weboldalon található Böllér márkanév a Magyar Szabadalmi Hivatal által lajstromozott védjegy. A védjegy nem használható fel semmilyen módon és jogcímen a tulajdonos előzetes, írásos engedélye nélkül. A jogellenes felhasználás a szerzői, a polgári illetve a büntető anyagi jogszabályokban foglalt jogkövetkezményeket vonja maga után.

5. Garancia, szavatosság, jótállás        
5.1. Az internetes vásárlás mindig bizalmi kérdés is, hiszen valami olyasmit rendelünk meg, amit csak fényképen láttunk, de nem volt módunk megtapogatni, megfogni, kipróbálni. Számunkra az egyik legfontosabb kérdés a minőség. Ha mégis valami probléma merül fel, akkor kérem, jelezze a Kapcsolat menüpont alatt megadott e-mail címen vagy telefonszámon.  
A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény –
továbbiakban Ptk. - rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A Ptk. ismeri a hibás teljesítési vélelem fogalmát, ami azt jelenti, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hat hónapon belül felismert hiba esetén a bizonyítás terhe a vállalkozást terheli. Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

5.2. Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak elegendő egy okot bizonyítania. A Ptk. szerint a fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

5.3. A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia”- azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. A jótállásnak két fajtája van: a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

5.4. A Gyártó megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk. A termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

6. Rendelés, elkészítési határidő és szállítás     
6.1. A webáruházban történt rendeléssel minden Vevő kijelenti, hogy elfogadja jelen Üzletszabályzatot, és tisztában van az értékesítés (vásárlás), ezen szabályzatban rögzített menetével.       
6.2. A rendelés beérkezésével a megrendelőnek (vásárlónak) fizetési kötelezettsége keletkezik!
6.3. A webáruházban feltüntetett árak magyar Forintban értendőek, bruttó árak, nem tartalmazzák viszont a postaköltséget. A közzétett árak változtatásának jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe. A módosítás a már megrendelt áruk vételárát nem befolyásolja.

6.4. A megrendelések elkészítési ideje a visszaigazolástól számított 3-5 munkanap. Kérjük, a munkaszüneti napokat figyelembe venni!  
6.5. A feltüntetett szállítási díjak 2017. január 11-től visszavonásig érvényesek és Forintban értendőek.

Utánvéttel történő rendelés esetén:

1- 40.000 Ft rendelési értékig:  bruttó 1905 Ft
40.000 Ft felett:  INGYENES!

6.6. A megrendelt termék/termékek ellenértékét a postai alkalmazottnak kell kifizetni, a szelvényen feltüntetett érték alapján. A számlát a csomag tartalmazza.
6.7. Az áru a teljes vételár kiegyenlítéséig a Gyártó tulajdonát képezi, sem zálogul, sem fedezetül nem szolgálhat.
6.8. A küldemény átvételekor a postai alkalmazott vagy futár jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a küldemény sérült és nincs hozzá mellékelve a sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, a Postához forduljon reklamációjával. A Gyártó nem vállal felelősséget a szállítás, továbbítás útján történő károkért.
6.9. Amennyiben a szállítás során a küldemény kézbesítése a Vevő hibájából adódóan sikertelen, ennek tényéről a Posta értesítést küld a feladónak. Ebben az esetben felveszem Önnel a kapcsolatot és megkísérelem a termékek ismételt továbbítását. Ebben az esetben az összes szállítási költség a Vevőt terheli.
6.10. Csere esetén a postaköltség illetve az árkülönbség kiegyenlítése a Vevőt terheli.        
6.11. A visszaküldött küldeményt nem áll módomban átvenni abban az esetben, ha az portóval, értéknyilvánítással vagy utánvéttel terhelt.          
6.12. Fenntartom a jogot, hogy egyes rendeléseket indokolás nélkül elutasítsam. Ennek oka lehet (teljesség igénye nélkül): korábbi kellemetlen vagy negatív fizetési vagy megrendelési tapasztalat a megrendelővel, visszaélés a garanciával, konkurencia vásárlása üzleti titkok fürkészése céljából stb.
6.13. Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.

7. Megrendelés módosítása, törlése      
A megrendelés visszavonását a Vevő megteheti írásban a
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">e-mail címen a rendelést követően 1 munkanapon belül. Ezen túl történő visszavonást nem fogadunk el, a termékek legyártásra, illetve postázásra kerülnek.        

8. A vásárlástól való elállás joga          
8.1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.    
Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségnek nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

8.2. A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Amennyiben a vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a értelmében a www.boller.hu webáruházban vásárolt termékek tekintetében.

a. Kézhezvétel (termék átvételének) házhoz szállítás esetében a kézbesítőtől történő átvétel időpontja. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

b. A fogyasztó elállhat a szerződéstől 14 napon belül anélkül, hogy bármilyen indokot kelljen adnia erre vonatkozólag, vagy – ha a határidő lejárta előtt megkapta az árut – annak visszaküldésével. A fogyasztó az elállási jogát a termék értékesítésre irányuló szerződés esetében: a termék átvételének napjától számított 14 napon belül, több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen a fogyasztó az utolsó terméket átveszi.

c. Elállás esetén a terméket küldje vissza a Gyártónak (Böllér-Ker Kft, 8500 Pápa, Külső Veszprémi út 40.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A termék, valamint a csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik. Elállás esetén a Böllér-Ker Kft nem köteles megtéríteni az abból adódó többletköltségét a fogyasztónak, amely abból fakad, hogy a fogyasztó nem a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módot választotta.

d. A visszatérítés bankszámlára történő utalással történik.

e. A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak; romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, vagy ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta. Webáruházunk kínálatában olyan termékek is találhatók, melyek esetében a fogyasztó felbontás után nem gyakorolhatja az elállási jogot (fűszerek, salátaöntetek stb.) ezzel kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

f. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

8.3. A vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles a megrendelt termék/eket visszajuttatni a Gyártónak. Ebben az esetben a Gyártó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni.  
8.4. A Gyártó kizárólag sérülésmentes, teljesen ép, tiszta termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vevő részére megtéríteni. A termék sérüléséből vagy a tisztításból adódó költségek a Vevőt terhelik. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.         
8.5. A Gyártó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából adódó értékcsökkenésből eredő kárának megtérítését.

9. A felelősség korlátozása       
9.1. A webáruházban való vásárlás feltételezi, hogy a Vevő birtokában van az Internet nyújtotta lehetőségeknek és azok korlátainak, melyeket tudomásul vesz és elfogad, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.     
9.2. A Gyártó semmilyen módon nem felelős a folyamatokban előforduló, az alább felsorolt pontokban foglalt eseményekből bekövetkezett hibákért, s emiatt bekövetkezhető érdeksérelemért, bármilyen okból is következtek be:          
- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat 
- Bármilyen, az internetes hálózatban előforduló hiba, ami megakadályozza az Értékesítési Rendszer akadálytalan működését, a kapcsolatfelvételt és a vásárlást.           
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely papír, vagy elektronikus formában érkezett levél és bármilyen adat elvesztése.   
- Bármely közreműködő szoftver nem megfelelő működése.        
- Bármilyen program,- technikai hibából bekövetkezett esemény következményei. 
9.3. A Gyártó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt vagy indirekt, ami az Értékesítési Rendszerhez való csatlakozás miatt következett be, a kapcsolódás és a vásárlás minden esetben a Vevő felelősségére történik.           
9.4. A Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. 
9.5. A Gyártó nem vonható felelősségre vis major esetén vagy bármilyen olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem az irányítása alatt áll, s amire közvetlen ráhatása nincs.        
9.6. A Gyártó jogi úton érvényesíti érdekeit minden olyan személyekkel szemben, akik csalást követnek el vagy annak elkövetésével próbálkoznak.      
9.7. A Gyártó nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására elkövetett csalás miatt.   
9.8. Abban az esetben, ha a Vevő valamilyen formában megsérti a szabályokat, a Gyártó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vásárlását. Ebben az esetben a Vevő semmiféle kártérítésre igényt nem tarthat és semmiféle jogorvoslatnak nincs helye.

10. Változtatás joga    
A weboldalon található információk előzetes bejelentés nélküli megváltoztatásának jogát az oldal tulajdonosa fenntartja. A Gyártó törekszik rá, hogy a weboldalakon található információk napra készek legyenek. A Vásárlóknak minden esetben előzetesen javasolt megbizonyosodni arról, hogy az igényelt termékek saját esetükre vonatkoztatva ténylegesen a legmegfelelőbbek-e.

11. Egyéb        
A Gyártó fenntartja a jogot, hogy Üzletszabályzatát bármikor megváltoztassa. A jelen Üzletszabályzat a vásárlással létrejövő szerződés fontos szabályait tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Felek a Polgári Törvénykönyv és a távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet idevonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.

12. Ügyfélszolgálat, panasz bejelentés  
Ügyfélszolgálat, információk, esetleges panaszbejelentés: munkanapokon 7:30–16:00 óra között telefonon, postai úton vagy e-mailben.
A panaszbejelentésre 5 (öt) munkanapon belül írásban reagálunk.

2013. évi V.tv. (Ptk. 6:159.§ - 6:174.§) szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényre, jótállásra anyagi követelést csak a megérkezett tételek átvétele után, a) közös megegyezés útján, b) békéltető eljárással vagy c) polgári jogi eljárásban lehet érvényesíteni.    
Jótállási igény beérkezése esetén az igényről a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályai szerint kivizsgálási jegyzőkönyv készül, melynek alapján döntünk az igény jogosságáról.

A fogyasztók a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelenthetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást.

A szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Veszprém Megyei Békéltető Testület, 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (fszt. 115-116.), telefon: +36-88-814-121 (ügyfélfogadási időben), +36-88-814-111 (titkárság), E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.web: www.bekeltetesveszprem.hu

A fogyasztó lakhelye szerinti területileg illetékes békéltető testületeket az alábbi linken érheti el: https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai

Ezen felül az 524/2013/EU rendelet 14. cikke  szerint amennyiben a vitarendezés a fentiekben írtak szerint nem vezet eredményre, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR), amely ide kattintva érhető el. A platformon regisztrációt követően, a Szolgáltató e-mail címének (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  megadása mellett küldhető be panasz.

A szállítási feltételekben felsorolt illetve összefüggésben felmerülő fontosabb jogszabályok jegyzéke

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);
  •  az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);
  •  a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);
  •  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
  •  a  fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)
  •  az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló  151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
  •  a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.
  •  a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet
  • 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet


A jogszabályok elérhetőek a
www.njt.hulinken.


Mellékletek:

1. számú melléklet:

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Böllér-Ker Kft, 8500 Pápa, Külső Veszprémi út 40., e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Rendelés egyedi azonosító száma:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

2.melléklet

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Böllér – Ker Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.


Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.


Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.


Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Böllér – Ker Kft nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság  
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.


Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.


Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.


Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.


A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén jogszabály alapján a Böllér – Ker Kft jótállásra köteles.


Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Az ilyen esetekben érvényesíthető igényekről többet tudhat meg ezen a linken.

A kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek körét a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében találja.

 

 

A honlapon található nevek, képek és leírások a Böllér cégcsoport tulajdonát képezik, ezeknek mindennemű másolása tilos! Bővebben...

Kapcsolat

Böllér-Ker Kft.
8500 Pápa
Külső Veszprémi út 40.

Tel.: +36-89/512-596
E-mail: info@boller.hu